Sunday, September 27, 2015

חדשות עולם הלקים - מהדורה 5 / Winter is Coming


היי לכולם!! בחודש שעבר לא הייתה פינה, אז הפינה הפעם תהיה ארוכה במיוחד...
היום נדבר על כמה מקולקציות החורף והחגים של כמה מהמותגים האהובים עלינו ואפילו נקבל הצצה קטנה לקולקציות האביב והקיץ של מותג חרוץ אחד...



נתחיל בדבר הכי מרגש, קולקציות החורף!!

קולקציית החורף של OPI נקראת Starlight וכפי שניתן להבין מהשם, זו תהיה קולקצייה בהשראת הכוכבים והגלקסיה. אני חייבת לומר שלא התעלפתי מהקולקציה, אבל נחכה שייצאו עוד סווצ'ים כדי להחליט... בינתיים לחצו כאן וכאן לסווצ'ים ראשוניים ביותר. 


קולקציית החורף של Essie נקראת Virgin Snow. הגוונים לא מחדשים במיוחד, אבל אני אוהבת שהם שילבו גם גוונים בהירים יותר בקולקציה החורף שלהם. לחצו כאן לסווצ'ים



אצל המוכרת האהובה עליי באיביי כבר ניתן להשיג את הקולקציה של OPI וגם את זו של Essie.

Zoya משיקה קולקציית Matte Velvet לחורף 2015. עוד פרטים באתר של זויה או בבלוג הזה.


לבנת מדווחת על קולקציית חורף מבית Pupa. הגוונים הקרמיים ממש לא מעניינים ומחדשים ,אבל שימו לב לטופ קואוט עם האפקט המנומר! לפני כשנה יצאו טופים כאלה אצל חברות אינדי יקרות כמו KBShimmer, נחמד שעכשיו יהיה אפשר להשיג את אותו האפקט אצל חברה נגישה יותר :)


דבורה ליפמן משיקה קולקצייה צבעונית וקולקצייה ניודית לחגים *פיהוק*. עוד פרטים ותמונות אצל טמפטליה.


קולקציית החגים מבית Chanel מרגשת במיוחד בזכות הטופ קואוט המסתורי הזה. אני מחכה לראות סווצ'ים שלו!



YSL משיקים קולקציית Sheer Tints באיחור של שנה וחצי. לא מרגש בעליל ויקר בטירוף, אבל התמונות יפות אז הייתי חייבת להכניס את זה לפוסט :-P אם בכל זאת מעניין אתכן לראות איך הם נראים, יש כאן סווצ'ים.



רגע, אמרתי שקולקציות החורף זה הדבר המרגש ביותר? תמחקו את זה. בואו נדבר על קולקציות האביב והקיץ של OPI לשנת 2016!

קולקציית האביב תהיה קולקצייה בהשראת הלו קיטי! תראו איזה יפים הבקבוקים! (מקור ותמונות נוספות)



קולקציית קיץ 2016 של OPI תהיה בהשראת העיר ניו אורלינס: (מקור ותמונות נוספות)



אני חייבת לומר שלפי הצבעים דווקא נראה שקולקציית ניו אורלינס צריכה לצאת באביב וקולקציית הלו קיטי מתאימה יותר לקיץ, אבל מי אני שאתווכח עם OPI?...

נעבור לכמה דיווחים על חברות אינדי:

מי שעוקבת אחרי עמוד הפייסבוק שלי כבר הספיקה לראות ש Picture Polish השיקו קולקציית בלוגריות נוספת! הקולקצייה מורכבת משמונה לקים חדשים, ואני כבר שמתי עין על Big Bang, Cabaret & Rebelle!
את הלקים של Picture Polish ניתן לקנות בHarlow & Co, Color4Nails, livelovepolish ועוד... לרשימה מלאה של הספקים הבינלאומיים היכנסו לאתר של Picture Polish



ומחברת אינדי אהובה אחת נעבור לחברת אינדי אהובה אחרת. גם לA-England יש קולקצייה חדשה. מה שמיוחד בקולקציה הזאת, זה שאחרי המון זמן A-England סופסוף הוציאו לק שהוא לא בגימור הולוגרפי (Heathcliff, אני מסתכלת עלייך!). הקולקציה הורכבה בהשראת הסופרת אמילי ברונטה (אחותה של הסופרת המוכרת יותר שרלוט ברונטה)
את A-England ניתן למצוא באותם אתרים שבהם אפשר למצוא את Picture Polish. לחצו כאן לרשימת ספקים מעודכנת.
את הסווצ'ים המלאים על הציפורניים היפות של Pshiiit אפשר לראות באינסטגרם של a-england



ונסיים בטיזר קטן: במהדורה הקודמת של חדשות עולם הלקים הראיתי לכם פרומו לקולקציית הסאטן של חברת Chic הישראלית. עברו כמה חודשים וסופסוף השגתי את הקולקציה. צפו לפוסט סקירה בקרוב!
עוד סקירה שתגיע ממש בקרוב היא של קולקציית החגים של מותג האינדי הישראלי FedoraHarp!

6 comments:

  1. תודה על הפוסט, תמיד כיף להתעדכן בחידושים :)
    נראה שרוב הקולקציות באמת לא מרגשות, אבל יש כמה בודדים שהצליחו לסקרן אותי כמו הטופ של שאנל, והלקים המתוקים של הלו קיטי נראים פשוט מדליקים בזכות העיצוב הזה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מותק :) אני ממש אוהבת להכין את הפוסטים האלה

      Delete
  2. אני כל כך אוהבת את הפוסטים האלה :) תודה על ההשקעה והנבירה בגוגל....
    אני מודה שהלו קיטי זה לא בדיוק כוס התה שלי, אבל קולקציית ניו אורלינס נראית סופר מגניבה. לגבי קולקציית החורף של אופי, אני לא בטוחה אם הסווטצ'ים גרועים או שזו פשוט קולקצייה לא כ"כ מוצלחת... נחכה ונראה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אגב, ממש במקרה פתחתי במקביל גם את הפוסט של סווטה עם הסווטצ'ים של פיקצ'ר פוליש, אז זה היה צירוף מקרים משעשע :)

      Delete
    2. אני לגמרי איתך לגבי הלו קיטי וניו אורלינס :)
      ומסכימה שהסווצ'ים ממש לא מוצלחים... אני מקווה שזה עוד ישתפר

      Delete
  3. Всем привет! помогите кто знает... ищу где можно купить маникюрный стол складной своими руками, массажная кушетка с электроприводом и стол для массажа купить одесса? я только начала управлять салоном красоты, надо найти оборудование, а я не знаю где это купить)

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...