Monday, June 8, 2015

Essie Professional - Swatches & Review

שלום שלום! מה שלומכן?

אין מכורת לקים שלא מכירה את הלקים של אסי. מדובר באחד המותגים הותיקים ביותר בשוק שאהוד הן ע"י מניקוריסטיות מקצועיות והן ע"י "פשוטות עם" שכמונו...

לפני מספר שנים רכש קונצרן "לוריאל" העולמי את המותג אסי, וביצע בו מספר שינויים. השינוי העיקרי היה פיצול הלקים לשתי סדרות: הסדרה האמריקאית והסדרה האירופאית.
הסדרה האמריקאית הינה למעשה הגלגול הנוכחי של הלקים המקוריים של אסי, עם סימן ההיכר העיקרי של המותג: מברשת דקה וגמישה שאהובה מאוד על מניקוריסטיות במכונים מקצועיים.
הסדרה האירופאית מתהדרת במברשת רחבה, משהו שמאפיין יותר דווקא את הלקים של החברה המתחרה OPI.

אבל ההבדל לא מתסכם רק בצורת המברשת. גם בפורמולה של הלק יש הבדלים. קצת קשה להכליל תחת מטרייה אחת את כל עשרות הלקים, אבל בהכללה גסה ניתן לומר שללקים מהפורמולה האמריקאית יש פורמולה דלילה וללקים האירופאיים פורמולה סמיכה יותר.
לפעמים יש גם הבדל בצבעים עצמם, כלומר לק בעל אותו שם יהיה בעל צבע שונה בפורמולה האמריקאית לעומת הפורמולה האירופאית. אם תרצו לראות השוואות בין הגוונים של שתי הסדרות, מומלץ לדפדף באינסטגרם של handstandsandglitter.

עד כה היה ניתן להשיג בארץ את הלקים של אסי בסופר פארם, שם נמכרת הגירסא האירופאית. החיסרון העיקרי הוא המגוון: בסופר פארם נמכר כבר כמה שנים אותו מגוון של צבעים ואין חידוש או התאמה לקולקציות שמגיעות מחו"ל.

עכשיו התחילו לשווק בארץ לקים מהפורמולה האמריקאית, תחת השם Essie Professional. המותג המקצועי מציע מגוון הרבה יותר רחב של גוונים לעומת מה שנמכר בסופר פארם, וגם מתעדכן בקולקציות הכי עדכניות שיוצאות בחו"ל. את הלקים ניתן להשיג במכונים המקצועיים שמחזיקים את המותג, כגון Happy Hour בדיזינגוף סנטר, תמורת 56 שקלים.

בהמשך הפוסט תוכלו לראות סווצ'ים לארבעה גוונים מליין הפרו, וגם נייל ארט חמוד שעשיתי בעזרתם :)
 


Exotic Lirasהוא לק ורוד כהה עם טאצ' של בורדו. באור שמש הוא נראה ורוד יותר לעומת המראה שלו בתאורה ביתית. הפורמולה שלו מצויינת, הכי טובה מבין הארבעה שדגמתי. המברשת אוספת כמות מדוייקת של חומר ומפזרת באחידות על הציפורן והלק נמרח כמו חמאה.
הוא כמעט אטום כבר בשכבה הראשונה אך לאטימות מוחלטת תצטרכו למרוח שתי שכבות, ויש צורך להוסיף טופ מבריק כי הלק הזה קצת פחות מבריק בהשוואה ללקים האחרים שיוצגו כאן בפוסט.

מצולם כאן בשתי שכבות, ללא טופ:

 

Roarrrrangeהוא לק כתום חם. הפורמולה שלו די סמיכה וקצת קשה למריחה אבל הוא מאזן את עצמו ומתייבש בצורה חלקה ואחידה. זה לק מבריק מאוד, עם גימור creally (בין קרם לג'לי) שמספק אטימות בשתי שכבות.
אתן כבר יודעות שכתום זה לא ממש הצבע שלי, אז לא התחברתי אליו על ציפורני הידיים, אבל מצאתי שבתור פדיקור לאצבעות הרגליים הוא דווקא הולך מעולה!
את הלקים של אסי פרופשיונל נוח במיוחד למרוח על אצבעות הרגליים בזכות המברשת הדקה שלהם.

מצולם כאן בשתי שכבות, ללא טופ:



Petal Pink* הוא לק ורדרד חם שקפקף. צבע עדין ונשי שיתאים לכאלה שמחפשות לקים טבעיים לצבא או לעבודה.
בשכבה אחת מתקבל גימור חלק ואחיד, ללא סימני מברשת, עם צבע טבעי מאוד שנותן glow טבעי לציפורן.
בשתי שכבות יש סימני מריחה והצבע לא אחיד.
בשלוש שכבות ניתן להגע לצבע אחיד וללא סימני מריחה, אך עדיין בעל גימור שקפקף שמאפשר לחלק הלבן של הציפורן להציץ מבעד לצבע.

Essie Professional - Petal Pink (שכבה אחת)
Essie Professional - Petal Pink (שתי שכבות)
Essie Professional - Petal Pink (שלוש שכבות)
Resort Fling* הוא הכתמתם השני שקיבלתי לסקירה, אבל בשונה מRoarrrrange אני דווקא די מחבבת אותו.הלק קצת קשה לצילום אז אני אנסה לתאר במילים את הצבע: מדובר בלק כתום עם נגיעה של קורל, בגימור creally.
אני חייבת להודות שהפורמולה שלו הייתה הכי מעצבנת מבין הארבעה אבל הצבע שווה את זה והגימור הסופי פשוט מקסים!
גם את הלק הזה אני מאוד מאוד אוהבת כפדיקור, הוא נותן לרגליים מראה שזוף ויפה שאני ממש מחבבת.

מצולם כאן בשלוש שכבות, ללא טופ:

Essie Professional - Resort Fling תאורה ביתית לבנה

Essie Professional - Resort Fling אור יום

בהתחלה חשבתי שהוא יהיה די דומה ללק Tart Deco של אסי, אבל כשמורחים אותם אחד ליד השני רואים שהם שונים מאוד. Tart Deco הרבה יותר קורלי/סלמוני, וResort Fling לגמרי כתום לידו. גם מבחינת הגימור יש הבדל גדול: Tart Deco הוא אטום-טיפקסי וResort Fling הוא creally "עסיסי".

מימין: Resort Fling; משמאל: Tart Teco
Resort Fling על האצבע המורה והזרת, Tart Deco על האמה והקמיצה
Resort Fling על האצבע המורה והזרת, Tart Deco על האמה והקמיצה

במניקור שעשיתי לאחרונה שילבתי שלושה מהלקים האלה כדי ליצור לוק בהשראת הפד לעכבר שלי:

ההשראה



 על היד השנייה לא היה לי כוח לנסות לצייר אותיות אז הלכתי על אצבע מורדת עם Penny Talk של אסי. אני מקווה שגם הגוונים המטאליים של אסי נמכרים במסגרת ליין הפרו אבל אני לא בטוחה...


* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

4 comments:

  1. יופי של צילומים מותק!
    הטארט דקו היה ועודו לטעמי אחד הגוונים המוצלחים ביותר של המותג.

    ReplyDelete
    Replies
    1. גם עליי הוא אחד האהובים, וזה מגיע ממישהי שלא סובלת לקים כתומים בדרך כלל!

      Delete
  2. יש לי קצת אישיוז עם אסי... אני אוהבת מאוד את הגוונים שהם מוציאים בתקופה האחרונה, אבל ההחלטה של לוריאל לפצל אותם לשני ליינים שונים שקשה מאוד להבדיל ביניהם, ממש מעצבנת אותי :/
    ספציפית בקולקצייה הזו כמובן שהכתום הבהיר עשה לי את זה ;) מצד שני.... יש לי את הטארט דקו ובעיניי הוא קצת יותר יפה [וכמה לקים כתומים בחורה אחת צריכה?!]
    סווטצ'ים נפלאים והפוסט כייפי, תודהה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. גם בעיניי ההחלטה לפצל לשניים קצת תמוהה, אבל בסופו של דבר זה גם די נחמד מצידם שהשאירו את האופציה לכל מכורה לבחור את המברשת שהיא מעדיפה. אני אישית ממש אוהבת את המברשות הרחבות אבל אני יודעת שיש כאלה שלא מסתדרות איתן וחייבות מברשת דקה, אז נחמד שנשארה להן הואפציה :)

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...