Thursday, July 17, 2014

חופש חופש חופש חופש חופש חופש חופש חופש

סוף סוף יצאתי לחופשי!!!!!!!

אחרי ארבעה וחצי שבועות (שהרגישו כמו חודשים ארוכים), 13 מבחנים, ומשהו כמו 30 נקודות זכות סמסטריאיליות, אני סוף סוף יכולה להגיד שסיימתי שנה ב'!
אם הייתי צריכה לשרטט גרף של רמת המוטיבציה שלי במהלך תקופת המבחנים הוא היה הולך בערך ככה:


לשמחתי המבחן האחרון (שהיה ממש לפני כמה שעות) היה במקצוע האהוב עליי, עם המרצה האהובה עליי. זה אמנם מקצוע לא קל, אבל אחרי למידה אינטנסיבית ורציפה לתוך הלילה במשך כמה שבועות רצופים, נחמד לסיים במשהו שבאמת מעניין אותי, ועוזר להעלות את המוטיבציה ולתת פוש אחרון לקראת הסוף.
תקופת המבחנים הזו הייתה מוזרה במיוחד. זו תקופת המבחנים הרביעית שלי באוניברסיטה והיא הייתה העמוסה מכולן. לא עזרה במיוחד העובדה שמדי פעם באמצע הלמידה למבחן (או, רחמנא ליצלן, ממש באמצע המבחן עצמו) אזעקה הקפיצה אותנו מיד לעבר המרחב המוגן וקטעה את חוט המחשבה.

במהלך תקופת המבחנים די נעלמתי מהבלוג ואפילו לא הספקתי לכתוב פוסט פרידה קצר, אבל אני שמחה לחזור עכשיו ולעדכן אתכן קצת במה שעבר עליי במהלך התקופה האחרונה.

כבכל תקופת מבחנים, אני דואגת לפנק את עצמי בכמה רכישות אונליין שיגיעו אליי במהלך המבחנים וישמחו אותי. הפעם לא קניתי המון דברים, ורוב הדברים שקניתי הגיעו מוקדם מהצפוי ככה שלא ממש הצלחתי "להפתיע את עצמי" כמו שאני עושה בדרך כלל.
אבל אל דאגה, פיציתי את עצמי בקצת פינוקים שרכשתי בפארמים מקומיים, וגם קיבלתי כמה מוצרים לסקירה כך שהיו לי די והותר התחדשויות כיפיות במהלך התקופה הקשה הזו.

בפוסט הזה אני אראה לכן את כל ההתחדשויות שלי ובפוסט הבא תראו את כל עיצובי הציפורניים שעשיתי בזמן האחרון. זה הולך להיות פוסט קצת חופר, אבל מקווה שתמצאו אותו מעניין ומועיל :)

מוזמנות ללחוץ כאן ולקרוא את הפוסט המלא

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...