Friday, May 9, 2014

Ga-de Wild Iris 408

היום אני רוצה להראות לכן את הלק Wild Iris, מס' 408 של חברת ג'ייד. קניתי אותו כי הוא מאוד הזכיר לי את הצבע Radiant Orchid - צבע השנה של חברת פנטון. הפורמולה שלו סמיכה יחסית, אבל לא יותר מדי, והמריחה נוחה מאוד. הוא אטום בשכבה ראשונה, אבל אני מרחת שתי שכבות בשביל העמידות והאחידות. 

Today I have Ga-de Wild Iris (408). I bought it because it reminded me of Panton's color of the year -Radiant Orchid. The formula on this one is on the thick side, but not to thick, and application is great. It is opaque on the first coat but I applied 2 coats to make sure it lasts a longer time. 

מצולם כאן בשתי שכבות, ללא תוספת של טופ מבריק
This is 2 coats, not top coat.




החלטתי להוסיף לו קצת נצנוץ והשתמשתי בלק Fantasy Fire של Max Factor. השילוב של שניהם יחד מזכיר מאוד את Dutch Ya Just Love OPI? מקולקציית הולנד של OPI.
הלק של OPI נוטה יותר לכיוון ורוד והלק של ג'ייד נוטה יותר לכיוון כחול. כמו כן, OPI מנצנץ קצת פחות מאשר הגליטר של מקס פקטור, אבל סה"כ הם באמת דומים מאוד. 

אחרי שהוספתי את הגליטר החלטתי לצייר משולשים על שתי ציפורניים בעזרת הלק Beauty Never Fails של A-England וסטרייפינג טייפ (סלוטייפ דק שניתן לקנות באיביי או בוואו/ביוטיקר/סקארה).

I decided to add a little sparkle to this one so I added 1 coat of Max Factor Fantasy Fire. The combination of these two looks a lot like Dutch Ya Just Love OPI? from OPI's Holland collection. OPI is more pink and Ga-de is more blue, and OPI is a little less sparkly than Max Factor, but they really are very similar. 

After that I added 2 triangles using A-England Beauty Never Fails and striping tape.


כל כך אהבתי את הלק הזה ואת הטבעת החמודה (שקניתי מForever21) שהחלטתי לקנות בקבוק נוסף וטבעת נוספת כדי להעניק במתנה לאחת הקוראות שלי. פרטים לגבי זה יגיעו בקרוב מאוד... 

I really liked this polish and the cute ring (that I got from Forever21) that I decided to get another bottle and another ring and include them in a giveaway I'll be doing soon...

7 comments:

  1. אהבתי ממש! הצבע שלו כל כך חי :) והטבעת בכלל.....
    אהבתי את האופציה הנקייה וגם את זו עם הגליטרים מעליו ;)

    ReplyDelete
  2. הוא ממש יפה!
    מזכיר לי מאוד את color club ms socialite

    ReplyDelete
    Replies
    1. !לא הכרתי את הגוון הזה של קולור קלאב, הם באמת מאוד דומים

      Delete
  3. יש לי אותו והוא באמת לגמרי כבש אותי . אם כי לקראת החום מעדיפה גוונים בהירים יותר

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) לקראת החום אני לגמרי התמכרתי לצבעי פסטל אביביים, חגיגה על הציפורניים

      Delete
  4. אוי הוא מהמם! וממש אהבתי את העיצוב שיצרת איתו0

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...