Friday, February 7, 2014

I’m Singing My Blues - Blue Nail Polish Comparison


הציטוט שבכותרת הפוסט לקוח משיר מקסים של להקת ביג באנג הקוריאנית. תוך כדי עריכת התמונות, זה השיר היחיד שרץ לי בראש בלופים, אז חשבתי לעצמי שכדאי לשתף גם אתכן כדי שתהיו באותו מצב רוח כמו שאני הייתי בזמן כתיבת הפוסט הזה :)
גם המילים של השיר די מתאימות. אני אמנם לא מדברת קוריאנית, אבל קראתי את התרגום, והפזמון מדבר על החורף שהלך והאביב שהגיע... מתאים קצת למזג האוויר המוזר שיש לנו בארץ בתקופה הזו... בהחלט מרגיש כאילו האביב מגרש בכוח את החורף שבקושי הספיק להיות איתנו.

The quote from the title of this post is from a beautiful song by the k-pop group BigBang. While I was editing the pictures, this song was playing over and over in my mind, so I thought I'd share it with you, so you'd be in the same mood as I was :)
The lyrics are also a great match to the current weather here in Israel. No, I don't speak Korean, but I've read the translation, and It speaks about The winter that withers away, making room for the spring.


טוב, עכשיו נחזור לעניין שלשמו התכנסנו - אחרי שפרסמתי שני פוסטים עם No More Film של אסי, אחת הקוראות ביקשה שאעלה תמונות השוואה של הלק הזה עם הכחולים הכהים האחרים שיש לי.
ארבעת הצבעים שנכללים בסקירה הזו הם: No More Film של אסי, Queen B של צ'יינה גלייז, Wonderfully Witty של סש, וSapphire Blue של ג'ייד שהראיתי בפוסט הקודם שלי.

Anywaaaays, back to business - after my two recent posts featuring Essie No More Film, I got a request from one of my readers to compare it to my other dark blues.
The colors I've included in this comparison are No More Film by Essie, Queen B by China Glaze, Wonderfully Witty by Seche and Sapphire Blue by Ga-de, that I showed on my previous post.


מבין הארבעה, הלק של ג'ייד הכי שונה - הוא בהיר ובוהק יותר, והגימור שלו הוא במרקם ג'לי. הוא גם השקוף ביותר מכולם, והוא דרש שתי שכבות לאטימות. הוא אמנם נכלל בתמונות אבל הוא ממש לא דיופ.
עיקר ההשוואה תיערך בין שלושת הלקים האחרים. כולם בגימור קרמי, אטומים בשכבה אחת ובעלי זמן ייבוש קצר יחסית (סש המהיר מכולם, אחריו אסי ולבסוף צ'יינה).
כאמור, הלקים של סש, צ'יינה ואסי נמרחו בשכבה אחת, ללא טופ. הלק של ג'ייד בשתי שכבות, גם כן ללא טופ. התמונות צולמו בתאורות שונות על מנת להמחיש את ההבדלים ואת נקודות הדמיון בצורה הטובה ביותר.
בתאורות מסויימות שלושתם נראים אותו הדבר (במצבים קיצוניים של המון אור, או הרבה צל), ובתאורות מסויימות ניתן לראות את ההבדל.

Out of the four, Ga-de is the most distinguished - it's lighter and more bright, and has a gelly finish. It's also the most sheer - needing 2 coats for opacity. I've included it in the photos, but it's definitely not a dupe.
The comparison is going to be between the other three. They all have a cream finish, are opaque in one coat, and dry very fast (Seche is the fastest, Essie comes next, and China is last).
All photos are without topcoat. The cremes are one coat and the Ga-de is 2 coats. 
I took the photos in different lightnings in order to emphasize the differences and similarities between them. 
In certain Lightnings, they all look the same, and in other lightnings you can see the difference

רואות הבדל? כי אני לא... זה צולם בחוץ, ביום חורפי ללא הרבה שמש
Do you see a difference? 'cause I don't... This was taken outside on a wintery day without a lot of sun
אז מה בכל זאת ההבדלים ביניהם?
הלק של סש הוא הכחול והמבריק ביותר. הפורמולה שלו היא הסמיכה ביותר (מעולה להחתמות!), ולא הכי קל לעבוד איתו. השתמשתי בו 3 או 4 פעמים, והוא עשה לי קצת בעיות. פעם אחת הוא התייבש עם בועות מעצבנות (שנעלמו ברגע שמרחתי טופ, אז זה לא נורא), ופעם אחת הוא פשוט התקלף לי מהציפורן בחתיכה אחת אחרי המקלחת. זו תופעה מוזרה מאוד שלא קרתה לי אף פעם, והיא גם לא חזרה לקרות בשימושים הבאים איתו. אין לי מושג מאיפה זה הגיע ולאן זה נעלם...

הלק של צ'יינה נוטה יותר לכיוון סגול והוא הכי פחות מבריק. הפורמולה שלו מאוד דלילה ומיימית, אבל הוא בכל זאת אטום בשכבה אחת. אני לא בטוחה אם הוא יתאים להחתמות בגלל שהוא יחסית דליל (אבל לא ניסיתי, ייתכן שהוא בסדר)

הלק של אסי הוא הכהה ביותר בחבורה, גם הוא נוטה מעט לסגלגלות (אבל פחות מהלק של צ'יינה), וגם הוא מבריק מאוד (אבל פחות מהלק של סש). הפורמולה שלו מושלמת בעיניי, לא סמיכה מדי ולא דלילה מדי. אני גם הכי אוהבת את המברשת הרחבה שלו.

So what are the differences?
Seche is the bluest and shiniest. It has the thickest formula (great for stamping!), and it's not easy to work with. I've used it 3-4 times and it was a little troublesome. One time it dried with annoying bubbles (that disappeared when I applied topcoat, so it's not so bad), and one time it just peeled of my nails in one piece after the shower. So weird! It only happened once, probably just a coincidence.

China leans a bit more purple, and is the least shiny of the bunch. The formula on this one is very runny and watery, but it's still opaque in 1 coat. Because it's quit thin, I don't know if it'll work for stamping, I haven't tried that yet.

Essie is the darkest one, it also leans a bit purple (but not as much as China), and dries very shiny (but not as much as Seche). The formula is perfect, not too thick and not too thin. I also love the wide brush.

השמש יצאה ועכשיו אפשר לראות את ההבדלים ביניהם
The sun came out and now you can see the difference
עוד יותר שמש - כאן ניתן לראות את ההבדל בברק שלהם. סש המבריק ביותר, אחריו אסי ולבסוף צ'יינה
Even more sun - this shows the difference in shine. Seche is the shiniest, then comes Essie, and China is the least shiny
תמונה שצולמה בתוך הבית, מתחת לתאורה לבנה
Photo taken indoors, under a white light
גם בתור מכורת לקים קשה, אני לא בטוחה שצריך את שלושתם באוסף, כי הם באמת דומים מאוד. את הלק של אסי קניתי קודם, כשעוד לא היה לי שום דבר דומה לו. הלק של סש התקבל לסקירה ומצא חן בעיניי כי הוא כחול אמיתי - בלי תת גוון סגלגל. את הבעיות שלו ציינתי באחת הפסקאות הקודמות, אבל אני בכל זאת אוהבת אותו מאוד ושמחה שיש לי אותו.

הלק של צ'יינה בעצם נקנה בטעות. מהסווצ'ים באינטרנט חשבתי שהוא יותר סגול ונורא התלהבתי מאיך שהוא נראה, אז קניתי. במציאות מסתבר שהוא באמת סגול, אבל רק בתאורה מאוד מסויימת. בשאר הזמן הוא נראה כמו העתק די מדוייק ללק של אסי.

לסיכום אני יכולה להגיד שהלק של אסי הוא האהוב עליי מכולם, בזכות הפורמולה ובזכות המברשת, אבל אני ממליצה גם על הלקים האחרים, כי אם אתן לא מתחברות למברשת העבה והקצרה של אסי - ללקים של צ'יינה וסש יש מברשות דקות וארוכות שוודאי יתאימו לכן.

I'm known to be a pretty heavy nail polish addict, but I honestly don't think you need all three. Essie's version was the first one I got, when I had nothing like it in my stash. I got the Seche for review and I really liked it because it was a real blue - no purple undertone. As I mentioned earlier, it has its issues, but I still like it and I'm happy I own it.

China's version was actually purchased by mistake. I looked on some online swatches and thought it is really purple, so I bought it. 

In conclusion, Essie is my personal favorite - because of the great formula and the wide brush, but I'd also reccoment the other two if your not an Essie girl... If you don't like Essie's wide brush, Seche and China Glaze have long thin brushes that will be great for you.

איפה אפשר לקנות?
  • את הלק של אסי ניתן לקנות בסופר פארם עבור 52 שקלים (שם אני רכשתי את שלי, במבצע 2+1) או אצל המוכר החביב עליכם אונליין.
  • הלקים של צ'יינה זמינים במכונים המקצועיים ובנייל סטודיו, שם הם יעלו לכן 39 שקלים, אבל אני לא בטוחה אם קולקציית Autumn Nights הגיעה לארץ. את שלי קניתי בצ'רי קולצ'ר, ואפשר גם לחפש באיביי. שימו לב שהקנייה בצ'רי קולצ'ר משתלמת רק בהזמנה גדולה (8-10 לקים לפחות) בגלל עלויות המשלוח הגבוהות, ושימו לב גם שמומלץ לחכות למבצעים (10%-40% הנחה, לפחות פעם בחודשיים).
  • גם את הלק של סש ניתן לקנות במכונים המקצועיים ובנייל סטודיו עבור 49 שקלים, ואני לא יודעת איפה אפשר לקנות אותו אונליין. אני יודעת שביוטיג'וינט מוכרים לקים של סש (גם כאן ההזמנה משתלמת רק בכמויות גדולות), אבל אין להם את הקולקצייה הזו במלאי, נסו לחפש באיביי. 
  • ולסיום אני בטוחה שכולכן יודעות שהלקים של ג'ייד זמינים ברשתות הפארם בישראל, והמחיר נע בין 12-10 שקלים במבצעים השונים.

8 comments:

  1. מגניב הלק של אסי! זה נדמה לי או שיש בו שימרים קטנים וכמעט לא מורגשים?
    את הלק של ג'ייד יש לאחותי הווא מהמם!! צבע הספיר הוא צבע שאני מאוד אוהבת.. להכל ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין בו שימר :) הוא קרמי לגמרי

      Delete
  2. אין ספק שהאלקרטי של ג'ייד לוקח ובגדול!
    סקירה מדהימה, תודה רבה :)

    ReplyDelete
  3. לא אופייני אבל דווקא סש הכי עשה לי את זה הפעם!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) אל תגלי לאסי, שלא ייעלב

      Delete
  4. מממ... אני פחות מתחברת ללקים כחולים, לא יעזור כלום... אני אוהבת אותם עלייך והם מגניבים ואת משלבת אותם תמיד בנייל-ארטים אדירים
    ואיכשהו כשזה עלי- נופ. פשוט לא עובד...

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני אהבתי לקים כחולים גם כשראיתי אותם עלייך :)

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...