Monday, September 30, 2013

31DC2013 - Day 30: Inspired by a tutorial



This look was inspired by an awesome tutorial created by the talented MissJenFABULOS on youtube. I have tried to stick to the same colors as her, and used a thin striper brush to create the colurfol stripes.

White base: 2 coats of Life #237
Coral: butter LONDON Trout Pout
Purple: MUA Frozen Yogurt
Mint Green: MUA Pistachio Ice Cream
Black striper polish by top beauty
Black: Milani Black Swift


Sunday, September 29, 2013

31DC2013 - Day 29: Inspired by the Supernatural


 Today's theme is haunted house at night time! The base color is 2 coats of wow #434 - a beautiful dark blue with teal and blue glitter. On top of that I've stamped some images from Bundle Monster 2012: The haunted house is from bm 305 and so is the grass. The moon is from bm 316, and the stars are from bm 311.
The stamping polishes are: Milani White on the Spot (white), China Glaze Passion (gold) and Kiko 627 (lime green).

I really really love how this came out and I'm so happy because lately I've been very uninspired. Only 2 more days to go and I already have ideas for my final manicures. Hope they turn out ok... :)





Chic Sugar Baby 04&12 - Swatces and Review

היי בנות!
אז הנה אני כותבת סופסוף את הפוסט שהבטחתי לכתוב כבר לפני המון זמן, על קולקציית Sugar Baby של חברת שיק הישראלית. היו לי כמה שבועות ממש עמוסים ואני גם מנסה להתמיד עם האתגר ולהעלות פוסט כל יום אז זה לא כל כך משאיר לי זמן לדברים אחרים.
בכל מקרה, הבטחתי שני פוסטים של סקירה על לקים ישראליים חדשים וזה הראשון. מקווה להעלות בקרוב מאוד גם את השני (על מותג הלקים החדש New מבית ניו פארם).

אז על מה כל המהומה?
מדובר למעשה בקולקצייה המכילה 12 גוונים בגימור "סוכר" - התשובה הישראלית לקולקציית החול הנוזלי של OPI, שהתחילו את טרנד הלקים המחוספסים. חלק מהלקים בקולקצייה הם קרמיים וחלקם גליטריים.

זו לא הפעם הראשונה שחברת שיק מביאה ארצה טרנדים פופולריים והמגוון ממש נרחב, כך שכל אחת יכולה למצוא משהו שמתאים לה.

כמה עולה התענוג?
אני קניתי את הלקים ב22 ש"ח לבקבוק (אם אני זוכרת נכון) ויש מקומות שמוכרים אותם אפילו ב-15 שקלים. מחיר שווה ואטרקטיבי, במיוחד כשמשווים אותו למחיר של הלקים המקוריים מארה"ב (שעולים בד"כ 8$ לפני דמי משלוח).



בחרתי לעצמי שני גוונים:
גוון 04 - ורוד-סגלגל גליטרי, שמזכיר מאוד את הלקים של OPI מהקולקצייה של מאריה קארי שהתחילה את ההיסטריה.


וגוון 12 - ורוד בייבי קר בגימור קרמי יותר (עם טיפהל'ה שימר כחלחל שבקושי רואים במציאות) שמזכיר יותר את הלקים של Zoya מקולקציות הPixie Dust.  


מצאתי רק שני חסרונות עם הלקים האלה:
1. זמן הייבוש - מכיוון שהלקים האלה מתייבשים בגימור מיוחד, אי אפשר לזרז את הייבוש ע"י מריחת מייבש לק, כי הוא יהרוס לגמרי את האפקט. גוון 04 התייבש קצת יותר מהר מגוון 12, אבל שניהם התייבשו די לאט, שזה קצת מבאס. יש לי לק מחוספס של חברת LA Girl שהייבוש שלו מאוד מהיר, אז היה לי למה להשוות, וכאן שיק קצת נפלו מבחינתי. ועדיין, לא מדובר על ייבוש של שעה, מקסימום 15-20 דקות...
2. אין לגוונים שמות. לגוונים בקולקציה הרגילה של שיק דווקא יש שמות מגניבים, ולי באופן אישי קשה לזכור לקים רק לפי המספר שלהם. במהלך כתיבת הפוסט הייתי צריכה להסתכל על הבקבוקים כמה פעמים כדי לוודא שאני כותבת על הלק הנכון :-P

חוץ משני הדברים האלה אני מאוד מרוצה מהקולקציה. אפילו שבאופן אישי אני פחות מחבבת את הטרנד המחוספס, אני חושבת שבמחיר הזה שווה לקנות את הלקים אפילו אם אני אמרח אותם רק פעם או פעמיים, ואפילו אם בסופו של דבר אני אשתמש בהם בעיקר כ"אצבע מורדת" ולא כמניקור שלם.


למי שפחות נעימה לה התחושה המחוספסת על האצבע, כמוני, יש אפשרות למרוח שכבה או שתיים של לק מבריק ולקבל גימור אחר לגמרי - שגם הוא יפה וחגיגי. אני ממליצה ללכת על טופ מייבש ולא על סתם לק שקוף, כי גם ככה זמן הייבוש שלהם ארוך מהרגיל וחבל להאריך אותו עוד יותר.

נתחיל עם סווצ'ים של גוון 04 (2 שכבות, בלי שכבת בסיס ובלי טופ). בתמונות הוא יצא קצת יותר סגלגל ממה שהוא באמת, במציאות הוא הרבה יותר ורוד.


וככה הוא נראה בתוספת טופ מבריק:


ונעבור לגוון 12, הגוון האהוב עליי (2 שכבות, בלי שכבת בסיס ובלי טופ):



והנה הוא עם טופ:

למי שמעוניינת לראות תמונות נוספות של הקולקציה הזו, נטלי מהבלוג Nailz Craze כתבה כמה פוסטים מושקעים ומלאים בתמונות ופרטים על הלקים. 
וזו תמונה מתוך דף הפייסבוק של חברת שיק עם פירוט כל הגוונים:


זהו זה, מקווה שנהנתן. ספרו לי בתגובות אם כבר ראיתן ת הקולקציה הזו בחנויות, ומה הגוונים האהובים עליכן :)

31DC2013 - Day 28: Inspired by a Flag


I really wanted to do something cool for today but I had no inspiration so I went with a simple accent nail and used a stamp from Bundle Monster 319. I stamped it with wow #363, and the white is (as always) Milani White on the Spot

The purple on the rest of my fingers is mystique mauve by Ga-de, 2 coats




31DC2013 - Day 27: Inspired by Art


I was running really late and had no time to come up with something original so my inspiration for today was this:


 I used 1 coat of Essie No More Film and stamped an image from Bundle Monster using Kiko 623 (metallic blue)



31DC2013 - Day 26: Inspired by a Pattern


I really don't like this design but it's what I came up with and I didn't feel like changing it. I guess this also qualifies for yesterday's challenge because the pattern I was inspired by is the famous Burberry tartan pattern

I used Essie Sand Tropez as a base, the white is Milani White on the Spot, the black is a black striper polish by Top Beauty and the red is Essie Too Too Hot. I topped it all with a matte topcoat from the local brand Chic. On my middle and ring finger I used Nubar Spark as the base color but I don't think you can really see it in the pictures.



31DC2013: Inspired by Fashion + Video Tutorial


my post for today is only going to be in Hebrew and I also made a video tutorial in Hebrew, I think you can still watch it and understand the steps and if you have any questions feel free to ask.

האתגר של היום מתבסס על התמונה הזו שמצאתי בפינטרסט:


ניסיתי לשחזר את המראה על הציפורניים וזה מה שיצא:



 קודם כל יצרתי מניקור "חצי ירח" ועליו הוספתי טיפות של צבעים שונים בטכניקת הwater color - מדללים את הלקים באציטון כך שהם נראים שקופים כמו צבעי מים.
פחות אהבתי את הגירסא הורודה אז הורדתי את הלק שהיה על האצבע והאמה שלי והתחלתי מחדש, הפעם צילמתי גם מדריך וידאו. הוידאו קצת ארוך (10 דקות בערך) אבל זה one take - לא עצרתי באמצע, ככה שכל העיצוב הזה לקח לי בערך 10 דקות, לא נורא בכלל, ואם תעשו את זה רק על ציפורן אחת או שתיים זה יהיה קלי קלות :)



מקווה שתאהבו את הסרטון, זו הפעם הראשונה שאתן שומעות את הקול שלי :)
יש בסרטון את פירוט כל המוצרים שהשתמשתי בהם, וגם בתיבת המידע ביוטיוב צירפתי את שמות כל המוצרים. אם יש שאלות תשאלו ואני אשתדל לענות, עדיף לשאול כאן כי אני לא מקבלת התראות על הסרטים ביוטיוב.

Tuesday, September 24, 2013

31DC2013 - Day 24: inspired by a book (Mujeres Asesinas)



For today's design I chose one of my favorite books, Mujeres Asesinas (Killer Women). The book tells the stories of real murderers, all females, from Argentina. The book later became a very successful mini-series that had 4 seasons. I first watched the series and after that I bought the book and fell inlove with it. Due to the great success of the show, 2 more books were released and I really recommend them if you can read Spanish. They are fascinating!




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...