Monday, November 11, 2013

Pupa Cosmic Beauty

הייתי בשבוע שעבר בהשקה של הקולקצייה החדשה של פופה, קולקציית Cosmic Beauty, ויש לי כמה סווצ'ים להראות לכם. זה הפוסט הראשון בנושאי איפור שעולה כאן בבלוג שלי אז אני מקווה לא לעשות יותר מדי פדיחות ולא לשכוח פרטי מידע חשובים :)

אני אמנם מתאפרת ביומיום אבל עוד לא יצא לי לכתוב על זה בבלוג ואני לא לגמרי "שוחה" בכל המושגים המקצועיים, אני אנסה בכל זאת להעביר את הרשמים שלי מכמה מוצרים שמאוד אהבתי בקולקצייה הזו.

נתחיל בתמונה מלאה של הקולקצייה, שמכילה 3 שפתונים (תואמי צ'אבי סטיק של קליניק), 5 צלליות בסטיק שיכולות לתפקד גם על תקן אייליינר, 3 צלליות אבקה/פיגמנטים, טוש מאיר (תואם טוש אקלה של איב סן לורן), עוד טוש מאיר שיש בתוכו אבקה ורדרדה מנצנצת (אמור לשמש כשימר) וגם ארבעה לקים: אחד בורדו קרמי, אחד ירוק מנצנץ ושניים מולטיכרומים. הלק הירוק ושני הלקים המולטיכרומים מאוד דומים לצלליות האבקה, והבורדו הקרמי יחסית סטנדרטי, וכנראה שחייבים כזה בכל קולקצייה בשביל מי שלא יכולה ללכת עם צבעים כל כך נועזים.


הסווצ'ים שיש לי היום הם של הצלליות בסטיק (Long Lasting Eye Stylo)*, השפתונים (Diamond Lipstick)*, וצללית אבקה אחת (Iridescent Effect Loose Powder Eyeshadow)*.



בתמונה הימנית השפתונים מסודרים לפי הסדר (1-3) מלמטה למעלה. בתמונה השמאלית כתבתי בעזרת כל צללית את המספר שלה (1-5), ומתחת למספרים הסווצ'תי את פיגמנט 001 - סגלגל כסוף שבזוויות מסויימות נוטה לירוק. הפיגמנט יחסית שקוף ונראה לי שעדיף להוסיף אותו מעל צללית רגילה, אבל אולי מעל פריימר אפשר להשתמש באבקה בפני עצמה.


הצלליות מגיעות עם מחדד קטן שנמצא בקצה התחתון של המארז. קיוויתי שבעזרת המחדד יהיה אפשר להפוך את הצללית לאייליינר דקיק אבל הוא לא "משחיז" אותן עד כדי כך. יכול להיות שאפשר לנסות לעבוד מהר (לפני שהן מתקבעות) עם מברשת כדי להגיע לתוצאה הרצויה (אני אוהבת את 43/2 של חברת rekab שהומלצה ע"י טל פלג ועלתה לי ממש כמה גרושים בחנות למוצרי אמנות)

הסווצ'תי את הצלליות על היד כשהיינו באירוע ושכחתי מהן. בהמשך הערב הלכתי לשירותים, שטפתי ידיים (אגב, יצאו מהברז מים חמים) ושיפשפתי והן לא זזו מהמקום! בלילה הלכנו לסיבוב שופינג קצר בעזריאלי וצילמנו תמונה של הידיים של כולנו, והצלליות עדיין היו שם(למי שתוהה, אני עם הלק הכחול, נטלי מהבלוג Nailz Craze מצד שמאל שלי, ירדן מJust For Fun מימין, ועוד חברה שהיא לא בלוגרית עם הלקים המחוספסים)


בבית ניסיתי שוב כדי לוודא, והפעם לא נתתי לצלליות המון זמן להתקבע. הנה התוצאה אחרי שהעברתי מתחת למים ושפשפתי קצת: צללית האבקה ירדה מהר מאוד, אבל הצלליות בסטיק לא זזו. אחרי שפשוף ממש אינטנסיבי הצללית הכחולה והירוקה נמחקו קצת, אבל כדי להסיר אותן לגמרי הייתי צריכה להשתמש במסיר הורוד של ביודרמה.


אם כבר עוסקים בעמידות - ניסיתי את השפתון השלישי קצת לפני ארוחת הצהריים והוא אמנם נמחק מעט, אבל נשאר גם אחרי הארוחה. הוא נשאר עליי גם במהלך המקלחת (כי חוץ מהשפתון לא הייתי מאופרת, אז בטעות שכחתי להסיר אותו) וגם אחרי ארוחת הערב עדיין נשאר סטיין עדין!
אבללל - חשוב לי להגיד שיש לי שפתיים יבשות, ורוב השפתונים והגלוסים שניסיתי מאוד עמידים עליי, אז קחו את ההמלצה הזו בעירבון מוגבל.
ועוד הערה לגביהם: כמו שאמרתי, יש לי שפתיים יבשות ואני מקפידה להשתמש בבאלם של בליסטקס לפני כל שפתון, אבל מכיוון שעל השפתונים האלה כתוב בפירוש שהם מכילים גם באלם, ניסיתי למרוח אותם בלי לרכך קודם את השפתיים והייתי מאוד מרוצה. הם היו נעימים על השפתיים, לא הדגישו קילופים, ויש מצב שהם אפילו ריפאו כמה קילופים קיימים. 

חוץ מזה, ממש קיוויתי שייתנו לנו לנסות את הלקים המהממים של הקולקציה, אבל זה לא קרה, אז אני מצרפת כאן לינק לאתר של פופה, שם יש אחלה תמונות של הגוונים האלה.


ולמי שהצליחה להגיע עד פה - בונוס מיוחד: ניסיתי לערבב את צללית האבקה לתוך לק שקוף כדי להפוך אותה ללק וזה הצליח!
העליתי סרטון קצר עם התוצאה לעמוד היוטיוב שלי:

 

זה ממש קל ועובד עם כל צללית אבקה שיש לכם. אפשר לעשות את זה גם עם צללית אבן, אבל תצטרכו לפורר אותה קצת קודם לכן. מומלץ להשתמש במברשת של לק ישן כדי לא ללכלך את המברשת של הלק השקוף (אני משתמשת במברשת של מייבש לק שכבר נגמר לי)

את מוצרי פופה אפשר להשיג רק בסופר פארם (הקולקצייה הזו תגיע לחנויות בשבועיים הקרובים), וכמעט תמיד יש עליהם מבצעים.
אלה המבצעים נכון לחודש נובמבר:


*כל המוצרים של פופה התקבלו לסקירה.

6 comments:

  1. פוסט נהדר!! תמשיכי כך!
    ושמעתי שהרווחתן מזה שהתעכבתן קצת מאחורה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! :)
      האמת שלא ממש התעכבנו, המון בנות פשוט הלכו לפני שהאירוע נגמר חח

      Delete
  2. הקולקצייה ממש מסקרנת!
    ואהבתי את התמונה של ארבעת המניקורים:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מותק!
      אולי בפעם הבאה תצרפי גם את היד שלך :)

      Delete
  3. זה נחמד שהצלליות בסטיק עמידות ככה, מעניין אם גם על העפעף זו עמידות מרשימה.
    פחות התחברתי לצבעים של כל הקולקציה, מלבד הלקים האלו שנראים מעניינים :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני כמעט ולא משתמשת בצלליות ביומיום אז עוד לא יצא לי לבדוק את העניין, אבל יש לי הרגשה שהן יתפקדו מעולה
      גם אני התלהבתי מהלקים, ובד"כ אני לא אוהבת דואוכרומים כאלה :)

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...