Wednesday, October 30, 2013

Retro Skittle with Milani Retro Glam Collection


היום אני רוצה להראות לכן מניקור שחלמתי לעשות כבר הרבה זמן. אני כל כך אוהבת צבעי פסטל והקולקצייה המגניבה הזו של מילאני פשוט קראה בשמי מהרגע הראשון שראיתי אותה. בהזמנה האחרונה שלי מCherryColture קניתי שלושה צבעים: Almond Bliss - צהוב בהיר מאוד, Creamy Pistachio - ירוק פיסטוקי עדין, וSprinkles - גליטר שחור לבן מהמם. 

התחלתי עם Almond Bliss על כל הציפורניים. על חלק מהאצבעות הסתפקתי בשתי שכבות (עבות יחסית), ובחלק נאלצתי להוסיף שכבה שלישית לאטימות מוחלטת. למרות שהשתמשתי בהמון חומר, הייבוש היה יחסית מהיר. 

Today I have a manicure that I've had on my mind for a really long time. I absolutely love pastel colors and this pretty collection by Milani has been calling me ever since I first saw it. on my latest purchae from CherryColture I bought Almond Bliss - a pretty light creamy yellow, Creamy Pistachio - a beautiful muted pistachio green, and Sprinkles - an awesome black&white glitter. 

I started by applying Almond Bliss on all of my nails. Some nails only needed 2 (thick) coats, and some of them needed 3. Drying time was pretty fast even though I used a lot of product.


הוספתי נקודות עם Creamy Pistachio על שתי אצבעות, ועל שתי אצבעות נוספות הוספתי את הגליטר Sprinkles. לבסוף, השתמשתי בסלוטייפ דק (ניתן להשיג בוואו או ביוטיקר, וגם אונליין בגרושים), על יד ימין צבעתי פסים עם Lilachism של Essie, ועל יד שמאל הוספתי פסים ורודים עם Something Sweet של צ'יינה גלייז.
בלי שהתכוונתי יצא לי עיצוב רטרו-אי שמזכיר לי טפט משנות השבעים :)

I added polka dots using Creamy Pistachio on 2 nails, and Sprinkles on 2 other nails. Finally, I used striping tape and added China Glaze Something Sweet on my left hand, and Essie Lilachism on my right one.
I actually didn't plan it, but the design came out pretty retro-ish, reminding me a wallpaper from the seventies :)



וכמובן שלא יכולתי לסיים את הפוסט בלי כמה תמונות של הטבעות המדליקות שקניתי מאסוס!
And of coarse, some pictures with my new cool rings from asos!




10 comments:

  1. יצא מדהים! אהבתי את השילוב של הצבעים, הדוגמאות ובקיצור - הכל :-)

    ReplyDelete
  2. Anonymous1/11/13 07:48

    היי, אני ממש אוהבת את הבלוג והעיצובים שלך!
    רציתי לשאול על שגרת הטיפוח של הציפורניים שלך - הן נראות כ"כ חזקות ויפות!
    האם משתמשת במחזק? והאם את מסירה קיוטיקלס? יש לך מסיר קיוטיקלס ספציפי שאת ממליצה עליו?
    אשמח לתגובה/ לפוסט בנושא :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      האמת שאני לא עושה איתן משהו מיוחד, הן חזקות באופן טבעי

      אני לא מסירה את הקיוטיקלס שלי. ניסיתי את המסיר של אורלי פעם או פעמיים ולא התרשמתי ממנו.
      שמעתי המלצות על מסיר הקיוטיקלס של סאלי הנסן בבקבוקון התכלת, אבל לא ניסיתי אותו בעצמי

      נטלי כתבה פוסט על שגרת טיפוח הציפורניים שלה, אולי זה יעזור לך
      http://www.nailzcraze.com/2013/10/my-favorite-nail-care-products-routine.html

      ואסתי כתבה על המחזקים שהיא ניסתה:
      http://stlovesbeauty.blogspot.co.il/2013/09/blog-post_7.html

      Delete
  3. לגמרי רטרו שיק, ויצא לך מושלם!!

    ReplyDelete
  4. אחד העיצובים הקוליים והיפים! ראיתי אותו בפייס וממש אהבתי. והטבעות הקטנטנות מוסיפות כל כך הרבה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! אני ממש אוהבת אותן :)

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...