Saturday, October 26, 2013

OPI - I'm Feeling Sashy - Swatches+Review+Nailart



קיבלתי לאחרונה לק מקסים לסקירה מחברת OPI. הלק הוא אחד משלישיית לקים שיצאה במסגרת שיתוף הפעולה המתמשך של OPI עם תחרות מיס יוניברס.

הקולקצייה כוללת שלושה צבעים:
I'm Feeling Sashy - גוון לוונדר מאובק ומוקרם
This Gown Needs A Crown -  כסוף עדין בגימור מאט סאטני (הבקבוק מגיע עם טבעת כתר מגניבה)
Miss You-Niverse - סגול שחור שזיף עמוק שאפשר לראות בבלוג של נטלי

I've recently received a lovely nail polish from the Miss Uniers collection that was released by OPI.

There are three colors in this collection:
I'm Feeling Sashy - a dusty creamy lavender
This Gown Needs A Crown - silver with a matte satin finish that comes with a cute crown ring
Miss You-Niverse - a deep blackened purple that you can see on Natalie's blog


אני קיבלתי לסקירה את הסגול הבהיר,I'm Feeling Sashy, שמספק אטימות בשתי שכבות. אפשר גם למרוח שכבה אחת עבה ולהגיע לאטימות מספקת, אבל אני מעדיפה שתי שכבות בשביל העמידות, ובשביל שזמן הייבוש לא יהיה ארוך מדי.

כאן בתמונות הוא מצולם בשתי שכבות ובלי טופ. הייבוש יחסית מהיר והמריחה מהנה במיוחד בזכות המברשת העבה של OPI שאני מאוד מחבבת. לא הייתי משתמשת בלק הזה כפדיקור כי מאוד קשה לדייק עם המברשת הענקית על האצבעות של כפות הרגליים, אבל על אצבעות הידיים אני מוצאת שהמברשת עוזרת לי להגיע למריחה מדוייקת בדיוק בצורה שאני אוהבת.

I got the lighter purple, I'm Feeling Sashy, that is fully opaque in 2 coats. You could also go for 1 thick coat but I prefer 2 thinner coats.

Here in is photographed in 2 coats, and no top coat. Dry time is pretty good, and as always, I really enjoyed OPI's wide brush. I wouldn't use this as a pedicure because it's pretty hard to be precise with it, but I really like using it on my hands.


אחרי שמרחתי אותו גיליתי שהוא מאוד מאוד דומה ללק של ג'ייד (Mystique Mavue) שכבר יש לי באוסף. שלפתי מיד את מקלוני הסווצ'ים שלי כדי להשוות בין השניים, ועל הדרך גם צילמתי עוד כמה לקים סגולים שיש לי באוסף כדי שתוכלו להתרשם מהגוון בהשוואה ללקים שאולי יש לכן באוסף.

After applying it I noticed that it's really similar to a Ga-de nail polish that I already own (Mystique Mauve). I immediately pulled out my swatch sticks to compare them, and I also took some pictures of my other purples, so you can compare them with a polish you might have in your stash. 


הלק של ג'ייד בעל תת גוון קצת כחול יותר, והלק של OPI ורדרד חמים, אבל חוץ מזה הם מאוד דומים בעיניי. הייתי עם הלק של OPI במשך 3 ימים לפני שהורדתי אותו והעמידות הייתה בסדר גמור. הפורמולה של ג'ייד טיפה דלילה יותר וגם העמידות שלו פחות טובה עליי (אבל עמידות זה עניין מאוד איניבידואלי).

חוץ מזה אני חייבת להגיד מילה על השמות שOPI בוחרים ללקים שלהם: יש לי אוסף לקים די גדול (150+-) ולפעמים אני שוכחת מה מתחבא שם במגירות. ככל שהשם של הלק יותר מגניב, הוא איכשהו נחרת לי טוב יותר בזיכרון. החברות החו"ליות (Essie, OPI, China Glaze) ממש מצטיינות בנתינת שמות מדליקים ללקים, וזה פשוט כיף למרוח לק עם שם כזה :-]
למי שלא מכירה, sash הוא שמה של חתיכת הבד האלכסונית שמקשטת את שמלתה של מלכת היופי הנבחרת. I'm Feeling Sashy זה פשוט שם מגניב שמתאר את הביטחון של המתמודדת שבטוחה שהיא הולכת לנצח, ואני הרגשתי חגיגית בכל פעם שחשבתי עליו :)

Ga-de's color has a little bit of a blue undertone, while the OPI polish is pinker, but other than that they are really similar. I've worn this color for three days before removing it and it lasted pretty good. Ga-de's color is a little less durable on me, and it has a thinner formula.

Also, I have to throw in a good word for OPI's choise of names: I have a pretty big stash, and sometimes it's hard to remember what's hiding in my drawers. As long as the name is more unique and funny I find I remember it much better. Essie, OPI and China Glaze are really good at naming their polishes and it feels so fun and festive to wear a polish with such a cool name


הלקים של OPI נמכרים ב65 שקלים, וניתן להשיג אותם ברשת אפריל, בנייל סטודיו במרכזי הטיפוח המקצועיים, או אצל המוכרים החביבים עליכן באיביי.

מכיוון שאני כמעט אף פעם לא הולכת עם לק חלק כמו שהוא, החלטתי לקשט אותו עם חותמות. בחרתי בשתי חותמות מדסקית 412 של Bundle Monster, שאותן החתמתי עם Strike Up a Cosmo ו Queen B מקולקציית הסתיו החדשה של China Glaze שקניתי לא מזמן בCherrycolture (יש עכשיו 20% הנחה על כל האתר).

I hardly ever wear a creamy polish on it's own, so I added 2 stamps from Bundle Monster 412, using Strike Up a Cosmo & Queen B from China Glaze's new collection that I bought from Cherrycolture (they have a 20% discount for the next few days).
 


2 comments:

  1. צבע נהדר, מאוד יפה עליך. אני קיבלתי את הסגול הכהה והוא פשוט מדהים בעיני!

    ReplyDelete
    Replies
    1. !תודה:) הסגול שקיבלת מעלף! כשרק התחלתי למרוח לקים קניתי לי לק בגוון דומה והשתמשתי בו המון

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...