Friday, September 20, 2013

Seche Wonderfully Witty - Swatches & Review


קיבלתי לסקירה את הלק היפהפה Wonderfully Witty מקולקציית Clever and Confident, קולקציית סתיו-חורף של המותג Seche. המותג מוכר בעיקר בזכות הטופ המפורסם סש-ויט, אבל חוץ ממנו יש למותג גם קולקציות לקים שכוללות בעיקר צבעים קרמיים קלאסיים ושימושיים.

I received the beautiful nail polish Wonderfully Witty from Seche's Clever and Confident collection. Most of us know seche thanks to their famous topcoat, but the brand also has many nail polish collections, that include mainly creamy classic colors.

על פי הפרסום, כל הלקים בקולקצייה מתייבשים מהר ומספיקה להם שכבה אחת לכיסוי מלא, והלק שבדקתי אכן מילא את שתי התכונות הללו, אבל עם חיסרון אחד קטן. 
אמנם הייבוש היה מהיר וגלוסי ואכן הספיקה רק שכבה אחת לכיסוי המושלם שאתן רואות בשתי התמונות הראשונות, אבל על חלק מהאצבעות הלק התייבש עם בועות קטנות (רואים את זה בעיקר בקמיצה).
יכול להיות שזה בגלל שהוא הגיע אליי בדואר וכל הטלטלה גרמה לו לפתח בועות אוויר, ויכול להיות שהוא סתם לא מחבב את שכבת הבסיס שלי. כשקראתי עליו ביקורות בבלוגים אחרים (כאן וכאן) לא ראיתי תלונות על הנושא הזה אז כנראה שהבעייה היא רק אצלי.

All nail polishes in this collection are supposed to give a full opaque coverage in 1 coat, and their dry time is said to be vary quick. When I tested this polish for the first time I was really impressed with it, and both of these qualities appeared to be true, with just one down side: on some fingers, the polish dried with bubbles. It could be because it got sent to me by mail and it could also be because it developed some sort of reaction to my base coat. I've read reviews on other blogs (here and here) and they didn't mention the problem so this probably just happened to me.


בכל מקרה, אחרי שהוספתי שכבה של טופ מבריק, הגימור היה מושלם והבועות נעלמו:
After applying a glossy topcoat the bubbles were gone and the finish was perfect:


הצבע של הלק פשוט מושלם בעיניי, ואין לי לק שדומה לו באוסף שלי. כמו רוב הלקים הכחולים, הוא קצת מכתים מסביב לציפורניים כשמסירים אותו, ולא יצא לי לבדוק אותו מבחינת עמידות כי אני משתתפת באתגר 31 הימים ומחליפה לק פעם ביום. השתמשתי בלק הזה כבסיס למניקור הגלקסיה שלי ואני גם חושבת שהוא ישמש אותי לחותמות כי הוא בעל פורמולה סמיכה ואטומה מאוד. 

I really love this color and I don't have anything like it in my collection. Like most blue colors, it stains the cuticle area a little bit, and I didn't get to check how long it lasted on my nails because I'm doing the 31 day nail challenge and I change my manicures on a daily basis. I've used this polish as the base for my galaxy manicure ans I think I'll be using it for stamping as well since it's pretty thick and very opaque.

כל צבעי הקולקציה (משמאל לימין):
Wonderfully Witty - כחול נייבי
Versatile - ירקרק-טורקיזי
Silly, But Sensible - צבע כתמתם שנסקר בבלוג של ישראלה
Happy, as is - צבע פטל שנסקר בבלוג של נטלי
Clever and Confident - סגול חציל
Intuition - אדום מרלו כהה עם טיפהל'ה שימר

מחיר הלק 49 ש"ח וניתן להשיג אותו במרכזי הטיפוח המקצועיים.

4 comments:

  1. מהמם ממש! על איזה בסיס וטופ את ממליצה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מותק!
      אני עובדת עם הבסיס של CND שנקרא stickey. קניתי לפני כמה חודשים בקבוק ענק של 68 מ"ל באיביי (כי זה יצא הרבה יותר זול מאשר לקנות בקבוק קטן) ועדיין לא הגעתי לחצי לשו, הוא מחזיק ממש המון זמן

      הבאסה היחידה איתו זה שהוא לא עוזר למנוע הצהבה של הציפורניים, אבל חוץ מזה הוא מעולה ומאריך לי את החיי המניקור בלפחות יום וחצי-יומיים

      הטופ האהוב עליי הוא של פושה וגם אותו אני קונה באיביי

      Delete
  2. צבע מטריף!!!! מושלם לחורף!!!
    האמת...אני לא נתקלתי בתופעת הבועות שסיפרת עליה.
    אני גם בדיוק סקרתי את הלק הירוק בקולקציה, שמתי אותו מעל מחזק (שהיה עליי מהבוקר) שכבה אחת מהלק ואפילו לא השתמשתי במייבש או טופ כלשהו. התייבש במהירות ועם ברק יפה.
    הלק בהחלט מקיים את הבטחותיו :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה :)
      ותיארתי לעצמי שהבעייה רק אצלי. לא נורא, אני גם ככה לא מוותרת אף פעם על שכבת טופ אז זה לא מפריע לי

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...