Wednesday, May 22, 2013

Just a quick update to yesterday's mani

I'm so happy! 
The Glitter Bunny polishes I've ordered arrived today and they are absolutely gorgeous!

Glitter Bunny is an Israeli indie nail polish brand that is also vegan and cruelty free.Nicole ships her polishes worldwide, and shipping to Israel is really cheap, so I was super exited when I first found out about her products. 

The black&white glitter is called YO! Mamas! 
and the confetti glitter is called I Got A Goodie Bag, and is part of Nicole's new Birthday Girl collection

איזה כיף!
הלקים שהזמנתי מ Glitter Bunny הגיעו והם פשוט מהממים!

Glitter Bunny הוא מותג אינדי ישראלי טבעוני ונגד ניסויים בבעלי חיים, שמאחוריו עומדת ניקול המקסימה. המשלוח לישראל ממש זול, ולפעמים גם יש מבצעים והנחות שהופכים את כל העסק למאוד משתלם, אז שווה לעקוב אחרי הפרסומים בפייסבוק... 

אני קניתי את YO! Mamas! - גליטר שחור לבן שיש מאחוריו גם סיפור מרגש, ואת  I Got A Goodie Bag - גליטר ניאוני  בצורת ריבועים, עם גליטר הולוגרפי זעיר. הלק השני משתייך לקולקציית 'ילדת יום הולדת', ואם היה לי מספיק תקציב - הייתי קונה את כולה:)

החבילה מגיעה ארוזה היטב, ובתוכה יש קבלה, מסמך שמפרט איך להסיר לק גליטרי, ועוד מסמך עם טיפים למריחה נכונה:)


my other hand / היד השנייה








2 comments:

  1. הלקים של ניקול מהממים, אני מחכה כבר לנסות את החדשים (מחכים אצלי בסבלנות, אבל אני לא אעמוד בזה!)

    ReplyDelete
  2. מסכימה בהחלט!:)
    וגם אני מחכה כבר לראות עלייך את הסווצ'ים!

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...